okulary-plywackie.pl | Odżywianie wg Michaela Phelpsa
15525
post-template-default,single,single-post,postid-15525,single-format-standard,theme-bridge,woocommerce-no-js,ajax_leftright,page_not_loaded,,columns-4,qode-theme-ver-17.1,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-4.4,vc_responsive

Odżywianie wg Michaela Phelpsa

Odżywianie wg Michaela Phelpsa

Najsłynniejszym cytatem Michaela Phelpsa są słowa:
“You can’t put a limit on anything. The more you dream, the further you get.”
W wolnym tłumaczeniu można powiedzieć, że nie ma żadnych ograniczeń, ponieważ im więcej o czymś marzysz, tym bardziej się do tego zbliżasz i więcej otrzymujesz.
Michael za każdym razem pokazywał nam, że nie rzuca słów na wiatr.
Szesnaście medali olimpijskich … 6 złotych i 2 brązowe w Atenach, 8 złotych w Pekinie. W wieku 23 lat przeszedł do historii, mając jeszcze przed sobą kolejne igrzyska olimpijskie.
W Pekinie oprócz 8 złotych medali pobił również 7 rekordów świata i jeden olimpijski.

 

OA-AW056_phelps_20080816202009
Dziś opowiemy Wam o diecie Phelpsa.
Michael nie ma konkretnej rozpiski, co powinien jeść, a czego nie powinien. Je po prostu co tylko chce i kiedy tylko chce.
Furorę w internecie zrobiła dieta, którą żywił się podczas igrzysk w Pekinie. Mamy jedną prośbę – nie próbujcie tego w domu!
Na śniadanie:
· kanapki z 3 sadzonych jajek z serem, pomidorami, sałatą, smażoną cebulą, majonezem;
· omlet z 5 jaj;
· 3 naleśniki czekoladowe;
· 3 tosty w polewie cukrowej;
· łyżka grits (kasza na bazie kukurydzy);
· 2 filiżanki kawy;
Obiad:
· pół kilograma spagetti, 2 duże kanapki białego chleba z serem, szynką, majonezem;
· napoje energetyzujące;
Kolacja:
· pół kilograma makaronu z sosem;
· duża pizza;
· napoje energetyzujące;
Pamiętacie, że jednym ze sponsorów Michaela Phelpsa jest Subway, promujący swoje produkty jako zdrową żywność?
Zawierająca ok.10-12 tysięcy kalorii dzienna dieta nie wydaje się zdrowa. Fakt, że zwykły człowiek potrzebuje 2-2,5 tysiąca jest przerażający.
Jednak nabiera to sensu, przy trenowaniu pięć godzin dziennie.
Trener Phelpsa, Bob Bowman nie kontroluje co je jego podopieczny. Gdy spojrzymy z perspektywy zdrowego żywienia widzimy wiele niedociągnięć:
– biały chleb zamiast pełnoziarnistego;
– jedynie 3 duże posiłki, zamiast wielu mniejszych posiłków;
– mało warzyw, a co z owocami?;
– pełno węglowodanów.
Gdyby przeciętny człowiek się tak żywił, tył by dziennie ponad kilogram!
Jednak w przypadku Phelpsa, którego ciało ma zaledwie 8% tłuszczu wszystkie elementy układanki tłumaczą, jak jego organizm radzi sobie z taką dawką kalorii. Wiele godzin treningów, zwiększony metabolizm i ogromne zapotrzebowanie na energię sprawia, że Phelps po prostu je co lubi, a wciąż ma sylwetkę lepszą niż wielu, katujących się wręcz ćwiczeniami na siłowni i restrykcyjną dietą.
Źródło: Blog Munfitness


Paste your AdWords Remarketing code here